Lidl liderem wydatków na reklamę w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 11 października 2017 09:49

W okresie od 25 września do 1 października br. Lidl wydał na reklamę telewizyjną  11 848 981 zł (12 348 328 zł w poprzenim tygodniu) - wynika z danych firmy Nielsen.

Lidl wydaje na reklamę najwięcej spośród wszystkich sieci spożywczych.

W tym samym okresie największy konkurent niemieckiego dyskontera, sieć Bieronka, przeznaczyła na reklamę w telewizji 6 182 011 zł (4 770 620 zł w ubiegłym tygodniu).

Przeczytaj także:

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane