Lidl ma najwięcej fanów na Facebooku, Biedronka rośnie najszybciej

Autor: press.pl 27 lutego 2018 20:01

Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku wśród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii Supermarkety. Profil marki Biedronka zanotował w styczniu 16 proc. wzrostu w porównaniu z grudniem ub.r. - podaje press.pl

Na koniec stycznia 2018 roku profil Lidl Polska miał 1,077 mln obserwujących (wzrost o 1 proc.). O blisko połowę mniej fanów miał profil Tesco Polska – 648,8 tys. (wzrost o 1 proc.). Trzeci w zestawieniu był profil Pepco – 557,3 tys. (wzrost o 2 proc.).

Dalej były profile: Carrefour Polska – 531,2 tys. (wzrost o 1 proc.), Kaufland Polska – 389 tys. (wzrost o 1 proc.), Biedronka – 228,4 proc. (wzrost o 16 proc.), Żabka – mały wielki sklep 192,3 tys. (wzrost o 0,5 proc.), Piotr i Paweł – strona oficjalna – 175,4 tys. (bez zmian), Netto Polska – 123,7 tys. (wzrost o 2 proc.), Polomarket – 116,5 tys. (wzrost o 1 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane