Lidl ma szansę odnieść duży sukces w Stanach Zjednocznych

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2017 11:18

Amerykańscy konsumenci są bardzo podekscytowani perspektywą zakupów w niemieckiej sieci detalicznej Lidl, mimo iż nigdy wcześniej nie byli w żadnym z jej sklepów.

Według raportu globalnej firmy konsultingowej Oliver Wyman, wejście Lidla do Karoliny Północnej, Południowej Karoliny i Wirginii przynieść sieci nawet do 1 miliarda dolarów w sprzedaży lokalnej w perspektywie średnioterminowej. 

67 proc. respondentów twierdzi, że jest bardzo prawdopodobne, że będą robić zakupy w Lidlu, a 52 proc. bardzo cieszy się z możliwości robienia zakupów w sieci spożywczej z Europy. Co więcej, 39 proc. badanych zadeklarowało, że będzie robić zakupy w Lidlu co najmniej raz w tygodniu. Z raportu wynika także, że konsumenci mają wysokie oczekiwania wobec oferty niemieckiego detalisty - spodziewają się proiduktów innowacyjnych, o wysokiej jakości.  

- Lidl będzie poważnym konkurentem dla sprzedawców w USA. Ci, którzy wierzą w lojalność swoich klientów mogą się rozczarować. Klienci są ponadto coraz bardziej zainteresowani produktami marek własnych sieci handlowych - powiedział George Faigen, partner w firmie Oliver Wyman.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8035

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.