Lidl: Media społecznościowe ważną częścią naszej strategii marketingowej

www.portalspozywczy.pl 7 grudnia 2017 11:58

- Nasza strategia marketingowa to połączenie wielu kanałów, a media społecznościowe są jej ważną częścią. Stawiamy na pełną spójność komunikacji, natomiast niebywałą zaletą mediów społecznościowych jest bezpośredni kontakt z odbiorcami i natychmiastowa informacja zwrotna. Dzięki temu możemy lepiej dostosować nasze przekazy i dopasować je do potrzeb konsumentów - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

Podkreśla, że wiadomości od klientów są jednym z czynników, który mają realny wpływ na decyzje sieci. - Wsłuchując się w głosy użytkowników możemy sukcesywnie ulepszać nasz asortyment. Przykładem jest tu np. wprowadzenie masła orzechowego do stałej oferty czy poszerzenie linii produktów wege, bezglutenowych i bez laktozy. Dzięki opiniom klientów rozszerzyliśmy także rozmiarówkę obuwia, które pojawia się w sklepach Lidl. Widzowie naszego kanału Kuchnia Lidla na YouTube mają natomiast duży wpływ na pojawiające się tam treści i przepisy. Można powiedzieć, że tworzą ten kanał razem z nami - mówi.Konsumenci bardzo często zwracają się do sieci Lidl Polska za pośrednictwem mediów społecznościowych m.in. w temacie nowości asortymentowych, własnych pomysłów, wątpliwości, reagują na nasze posty, biorą udział w konkursach. - Zgadzamy się, że media społecznościowe mogą pomóc w sytuacjach trudnych. Komunikacja z klientem odbywa się bardzo szybko, możemy natychmiastowo rozwiać pewne wątpliwości. Odpowiadamy na pytania klientów i pomagamy w przypadku problemów - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane