Lidl: Media społecznościowe ważną częścią naszej strategii marketingowej

www.portalspozywczy.pl 7 grudnia 2017 11:58

- Nasza strategia marketingowa to połączenie wielu kanałów, a media społecznościowe są jej ważną częścią. Stawiamy na pełną spójność komunikacji, natomiast niebywałą zaletą mediów społecznościowych jest bezpośredni kontakt z odbiorcami i natychmiastowa informacja zwrotna. Dzięki temu możemy lepiej dostosować nasze przekazy i dopasować je do potrzeb konsumentów - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

Podkreśla, że wiadomości od klientów są jednym z czynników, który mają realny wpływ na decyzje sieci. - Wsłuchując się w głosy użytkowników możemy sukcesywnie ulepszać nasz asortyment. Przykładem jest tu np. wprowadzenie masła orzechowego do stałej oferty czy poszerzenie linii produktów wege, bezglutenowych i bez laktozy. Dzięki opiniom klientów rozszerzyliśmy także rozmiarówkę obuwia, które pojawia się w sklepach Lidl. Widzowie naszego kanału Kuchnia Lidla na YouTube mają natomiast duży wpływ na pojawiające się tam treści i przepisy. Można powiedzieć, że tworzą ten kanał razem z nami - mówi.Konsumenci bardzo często zwracają się do sieci Lidl Polska za pośrednictwem mediów społecznościowych m.in. w temacie nowości asortymentowych, własnych pomysłów, wątpliwości, reagują na nasze posty, biorą udział w konkursach. - Zgadzamy się, że media społecznościowe mogą pomóc w sytuacjach trudnych. Komunikacja z klientem odbywa się bardzo szybko, możemy natychmiastowo rozwiać pewne wątpliwości. Odpowiadamy na pytania klientów i pomagamy w przypadku problemów - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.