Lidl: Mniej cukru w produktach marek własnych

Autor: dw.com 6 kwietnia 2018 11:19

Lidl zapowiedział, że zredukuje do 2025 roku zawartość cukru w produktach swoich własnych marek - podaje dw.com.

Lidl chce zmniejszyć zawartość cukru w swoich napojach orzeźwiających i wypiekach. W coca coli czy Ice Tea zawartość cukru na pierwszym etapie ma zostać zredukowana o 5 do 8 proc. – powiedziała rzeczniczka niemieckiego dyskontera w rozmowie z tygodnikiem „Wirtschaftswoche”.

W przypadku produktów mlecznych już są zmieniane receptury i „bierzemy pod lupę każdy jogurt”- zaznaczyła. Zmiany te będą wprowadzanie sukcesywnie, by klienci mogli się przyzwyczaić do nowego smaku. Lidl modyfikuje  także receptury 20 rodzajów pieczywa i ciast.

Już na początku ubiegłego roku Lidl obwieścił, że zamierza obniżyć do roku 2025 o 20 proc. zawartość cukru i soli w produktach swoich własnych marek. Mniej cukru już teraz zawierają np. płatki śniadaniowe.

Więcej na dw.com

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8833

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane