Lidl myśli o przeniesieniu formatu express na inne rynki

Autor: dlahandlu.pl za retailanalysis.igd.com 22 grudnia 2016 09:57

Jak już pisaliśmy, Lidl w Niemczech pracuje nad nowym konceptem sklepu, który ma łączyć w sobie tradycyjny sklep i sklep internetowy. Portal retailanalysis.igd.com informuje, że firma myśli nad przeniesieniem konceptu na inne rynki.

Format Lidl Express zaoferuje specjalną kasę dla klientów zamawiających produkty on-line. Ponadto sklepy będą miały węższy asortyment koncentrując się na produktach convenience. Placówki będą miały mniejszą powierzchnię, niż tradycyjne sklepy Lidl.

Koncept najpierw zostanie przetestowany na rynku niemieckim, a potem może wejść do innych krajów. Hasłem konceptu jest "'Always.More.Online."

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane