Lidl: Na sprzedaży polskich produktów generujemy ponad 70 proc. obrotu

www.portalspozywczy.pl 25 lutego 2016 10:37

Lidl: Na sprzedaży polskich produktów generujemy ponad 70 proc. obrotu Lidl podkreśla swój wkład w rozwój polskiej gospodarki, fot. Vytautas Kielaitis / Shutterstock.com

16 lutego rząd przyjął plan rozwoju przedstawiony przez wicepremiera i ministra rozwoju Mateusza Morawieckiego, który opiera się o pięć filarów: reindustrializację, rozwój innowacyjnych firm, kapitał dla rozwoju, ekspansję zagraniczną oraz rozwój społeczny i terytorialny. Lidl zgodnie z przyjętą strategią nie komentuje zmian legislacyjnych, ale podkreśla swój wkład w gospodarkę poprzez codzienną pracę, zapewnianie miejsca pracy dla ponad 14 tys. pracowników oraz umożliwianie rozwoju firm, które są dostawcami Lidla.

– Na sprzedaży polskich artykułów spożywczych Lidl w Polsce generuje ponad 70 proc. swojego obrotu. Współpracujemy zarówno z dużymi dostawcami będącymi liderami w swoich branżach jak i lokalnymi producentami – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska.

Dodaje, że partnerzy biznesowi Lidla z różnych branż, jak np. sektora spożywczego, transportowego czy budowlanego, wzrastają wraz z rozwojem Lidla i tworzą nowe miejsca pracy, wdrażają certyfikacje jakościowe oraz rozwijają nowe linie produkcyjne.

– W 2014 r. umożliwiliśmy naszym polskim dostawcom zrealizowanie dodatkowych przychodów w wysokości 2,3 miliarda złotych z tytułu eksportu ich towarów – podsumowuje Anna Biskup.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • KAZIO 2016-03-03 19:39:21

    A nawet na forum gowork znalazłem sporo informacji o pracy w lidlu.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane