Lidl najaktywniejszą reklamowo marką w telewizji

Autor: wirtualnemedia.pl 7 lutego 2018 13:08

Drugi rok z rzędu sieć sklepów Lidl została najaktywniejszą reklamowo marką w telewizji w ubiegłym roku – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

W ubiegłym roku do szesnastu zwiększyło się grono marek, które przekroczyły próg 20 000 GRP (wskaźnik aktywności reklamowej) w grupie wszystkich odbiorców. Mimo prawie 10-procentowego spadku w relacji rdr., na czele rankingu utrzymał się Lidl. Pozostałe miejsca zajęły Plus (awans o cztery pozycje), i Orange. Zeszłoroczny wicelider – T-mobile wypadł poza pierwszą trójkę, stając się jednocześnie liderem spadków (-26 proc.).

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,89

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane