Lidl najszybciej rosnącą siecią w Wielkiej Brytanii

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 15 listopada 2017 15:59

Według najnowszych danych Kantar Worldpanel, Lidl jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów w Wielkiej Brytanii. Sieć notuje piąty z rzędu okres wzrostu sprzedaży  - informuje serwis esmmagazine.com.

Zgodnie z danymi Kantar Worldpanel, w okresie 12 tygodni zakończonych 5 listopada Lidl posiadał 5,1 proc. udziału w rynku. Oznacza to, że znajduje się niemal na poziomie Waitrose, który ma 5,3 proc. udziałów.

- Nowe otwarcia sklepów, a także oferta, która przyciąga nowych klientów przyczyniły się do imponującego wzrostu - ocenia Kantar Worldpanel. - Około 10,6 miliona gospodarstw domowych odwiedziło Lidl przynajmniej raz w ciągu ostatnich trzech miesięcy – dodaje firma.

Jednocześnie, konkurencyjny dyskont Aldi ugruntował swoją pozycję piątej pod względem wielkości sieci handlowej w Wielkiej Brytanii, posiadając 6,7 proc. udziału w rynku, po wzroście o 13,1 proc. rok do roku.

Pozycję lidera na brytyjskim rynku, z udziałem na poziomie 28 proc. utrzymuje Tesco. Kolejne miejsca zajmują: Sainsbury 16,2 proc., Asda 15,3 proc. i Morrisons 10,4 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,69

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane