Lidl odpowiada na trend foodparingu

Autor: dlahandlu.pl 28 października 2016 11:50

We wszystkich sklepach sieci Lidl w asortymencie stałym dostępna jest oferta jogurtów owocowo-warzywnych marki Pilos.

Innowacyjny sposób dobierania smaków i składników na podstawie ich wspólnych cech, głównie aromatu czy koloru to metoda foodpairingu. Lidl podążając za trendami postanowił wprowadzić do swojej oferty jogurty owocowo-warzywne marki Pilos (1,29zł/150g/opak.). Na sklepowych półkach znalazły się cztery warianty smakowe jogurtu: pomidor i wiśnia, jabłko i burak, marchew i pomarańcz oraz papryka i truskawka.

Jogurty zostały stworzone na bazie mleka pochodzącego od polskich producentów. Nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego - podała sieć.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce 600.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane