Lidl: Polscy konsumenci lubią polskie mięso

Autor: dlahandlu.pl 21 lutego 2017 11:29

Lidl: Polscy konsumenci lubią polskie mięso fot. za lidl.pl

Lidl rozwija asortyment mięs i wędlin pod marką „Rzeźnik”. - Aż 85% Polaków jada mięso. Szczególnym uznaniem wśród Polaków cieszą się wyroby polskich producentów, które są również regularnie eksportowane do wielu krajów europejskich - zaznacza sieć. Czy to wizerunkowa odpowiedź Lidla na pogłoski dotyczące współpracy Biedronki z niemieckim gigantem przemysłu mięsnego Tonnies Fleisch?


Sieć podkreśla, że wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100% pochodzi od producentów z Polski – mówi o tym oznaczenie „polski chów, polska produkcja”.

- Wśród naszych partnerów są zarówno duże, znane firmy jak i lokalni, regionalni, rodzimi producenci jak m.in.: Ami, Animex, Biernacki, Zakłady Mięsne Skiba S.A. czy Indrol, które od lat prężnie działają na rodzimym rynku – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

- Działalność naszej firmy zaczynała się od niewielkiego zakładu zatrudniającego kilkunastu pracowników – dziś jesteśmy dumni z tego, że dostarczamy świeże mięso do dużej i znanej sieci handlowej – podkreśla Andrzej Skiba – prezes zarządu, Zakłady Mięsne Skiba S.A.

Wśród producentów współpracujących z marką Lidl jest także Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki, istniejący na rynku krajowym od 1993 roku, który dostarcza do sieci sklepów wołowinę.

- Lidl, jako pierwsza sieć handlowa otworzyła nam możliwość uplasowania oferty skierowanej bezpośrednio do klienta indywidualnego. Jesteśmy przekonani, że przyczyni się to do dalszej popularyzacji wołowiny wśród polskich konsumentów - zaznacza Tomasz Kubik, prezes firmy.

Sieć informuje, że polskie mięso wieprzowe jest eksportowane za pośrednictwem Lidl Polska m.in. do sieci sprzedaży Lidla w Czechach, na Słowacji i na Litwie.

- Współpraca z Lidl Polska to istotny element naszej codziennej pracy, gwarantującej rozwój firmy. To między innymi dzięki niej powstają pomysły nowych produktów najwyższej jakości, bazujące na polskim surowcu, a przeznaczone nie tylko na rynek krajowy, ale również na rynki innych krajów europejskich – podkreśla Anna Działak, kierownik eksportu, Animex Foods – jednego z największych w Polsce przedsiębiorstw mięsnych, specjalizujących się w produkcji m.in. mięsa wieprzowego. Firmą, która regularnie eksportuje znaczną część swoich produktów, jest również Superdrob. To marka, która od 22 lat dostarcza produkty drobiowe, w kategoriach świeżego drobiu, wędlin i dań gotowych.

Przypomnimy, że niedawno Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych i Organizacji Rolniczych informowało o pogłoskach dotyczących zamiaru podpisania przez Biedronkę umowy z niemieckim gigantem przemysłu mięsnego Tonnies Fleisch.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anos 2017-02-23 19:05:17

    szkoda irlandzka wołowina w lidlu była wysokiej jakości polska od lukowa żylasty syf, polskie mięso jest ogólnie marnej jakości, w Niemczech uk wiele lepsze

  • Zoltan 2017-02-22 16:21:01

    To są Ci drapieżnicy co muszą jabłka ze skórki obierać.

  • portal 2017-02-21 14:08:42

    i o to chodzi - polskie znaczy świeże

    należy promować polskie artykuły

    tak trzymać ...

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane