Lidl postrachem detalistów z USA

Autor: dlahandlu.pl za businessinsider.com 19 września 2017 12:40

Niemiecka sieć sklepów spożywczych Lidl w tym roku weszła na amerykański rynek i niemal natychmiast stała się zagrożeniem dla głównych graczy w Stanach Zjednoczonych.

Według analizy firmy badawczej Jefferies, amerykańscy giganci handlu już obniżają ceny, aby konkurować z Lidlem.

Sieci Target, Walmart i Kroger obniżyły ceny najbardziej w Charlotte w Północnej Karolinie, gdzie działa sklep niemieckiego dyskontera. Eksperci twierdzą, że to nie przypadek.

Niedawne badanie cen 20 artykułów spożywczych, przeprowadzone przez analityków Jefferies wykazało, że Lidl był o 9 proc. tańszy niż Walmart. Sam Lidl twierdzi, że oferuje niektóre produkty w cenie o połowę niższej niż konkurencyjne sklepy.

Do tej pory Lidl otworzył 10 sklepów wzdłuż Wschodniego Wybrzeża i planuje otworzyć kolejnych 80 w połowie przyszłego roku.

Przeczytaj także:

90 proc. asortymentu Lidla to produkty marki własnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane