PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Lidl postrachem detalistów z USA

Autor: dlahandlu.pl za businessinsider.com 19 września 2017 12:40

Niemiecka sieć sklepów spożywczych Lidl w tym roku weszła na amerykański rynek i niemal natychmiast stała się zagrożeniem dla głównych graczy w Stanach Zjednoczonych.

Według analizy firmy badawczej Jefferies, amerykańscy giganci handlu już obniżają ceny, aby konkurować z Lidlem.

Sieci Target, Walmart i Kroger obniżyły ceny najbardziej w Charlotte w Północnej Karolinie, gdzie działa sklep niemieckiego dyskontera. Eksperci twierdzą, że to nie przypadek.

Niedawne badanie cen 20 artykułów spożywczych, przeprowadzone przez analityków Jefferies wykazało, że Lidl był o 9 proc. tańszy niż Walmart. Sam Lidl twierdzi, że oferuje niektóre produkty w cenie o połowę niższej niż konkurencyjne sklepy.

Do tej pory Lidl otworzył 10 sklepów wzdłuż Wschodniego Wybrzeża i planuje otworzyć kolejnych 80 w połowie przyszłego roku.

90 proc. asortymentu Lidla to produkty marki własnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,98

  • Śr

    7,46

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.