Lidl poszerza asortyment marki Ryneczek Lidla

www.portalspozywczy.pl 27 kwietnia 2015 09:28

Sieć Lidl wprowadziła do sklepów mieszanki sałat pod marką Ryneczek Lidla.

Pod nazwą Ryneczek Lidla funkcjonował dotychczas w sklepach Lidl dział oferujący m.in. warzywa, owoce, sałaty i zioła. Teraz tą marką sygnowanych jest kilka rodzajów miksów sałatkowych m.in. Katalano, Italiano, Romano i Espaniolo.

Sieć Lidl zarządza w Polsce siecią ok. 550 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane