Lidl przeprosił za hasło „Słodki jeżu”

Autor: wirtualnemedia.pl 29 czerwca 2017 14:38

W środę na fanpage’u facebookowym Lidl Polska promocję cukru promowano grafiką z hasłem „Słodki jeżu”. Część internautów uznała je za niestosowny żart z religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił wszystkich urażonych - piszą wirtualnemedia.pl

Grafika ze sloganem „Słodki jeżu” informowała o promocji, w ramach której w środę opakowanie cukru w sklepach Lidl kosztowało tylko 1,99 zł. - Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak słodko niskiej, że aż nie wierzymy ;) - stwierdzono we wpisie. Niektórzy internauci skrytykowali ten slogan. Ocenili, że jest to niestosowny żart z religii katolickiej.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • były ministrant 2017-06-30 19:37:11

    Czy jeże stanowią element religii katolickiej?!

  • Michal 2017-06-29 18:01:02

    Serio? Czemu kreatywnosc musi ustepowac urazonym wyznawcom jakiejkolwiek religii. Bulszit

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane