Lidl, Rossmann, Biedronka i Tesco liderami wśród reklamodawców

Autor: www.dlahandlu.pl 25 października 2016 11:10

Według danych firmy Nielsen za okres 10-16 października, sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną aż 12 548 954 zł, czyli o 1 604 745 więcej niż tydzień wcześniej (10 944 209 zł). W tym samym okresie Rossmann przeznaczył na ten cel 5 728 118 zł, Biedronka 4 800 850 zł a Tesco 4 714 498 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Na sektor żywności wydano łącznie 109 748 803 zł.

W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV znalazły się następujące marki: Lidl, T-Mobile, Play, Plus, Rossmann, Nivea, PKO BP, Biedronka, OLX.pl oraz Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane