Lidl rozwija własne marki odzieżowe

Autor: dlahandlu.pl 23 sierpnia 2016 11:41

Podczas gdy Biedronka stawia na współpracę ze znanymi projektantami (Paprocki&Brzozowski, Loft37, Bohoboco) i promuje młodą polską modę (projekty studentów łódzkiej ASP), Lidl stawia na odzież własnych marek.

Od 29 sierpnia w ofercie sieci Lidl pojawią się ubrania premium marek własnych detalisty: Livergy i Esmara. Ich ceny są nieznacznie wyższe od ubrań ze standardowych kolekcji. 

Lidl zaproponuje swoim klientkom m.in. dżinsy za 49 zł, kardigany i sweterki (44 i 39 zł), spodnie haremki (29,99 zł), T-shirty (29,99 zł), blezer za 79 zł oraz bluzki z dodatkiem modalu (37,99 zł).

Z kolei dla mężczyzn przygotował koszule z bawełny (59 zł), spodnie z twillu (55 zł), akcesoria z naturalnej skóry i sweter z kaszmirem w składzie (65 zł).

Dyskonty mocniej wchodzą w sprzedaż odzieży, bo to rynek wart przeszło 30 mld zł.

Dla większości Polaków głównym powodem wyboru miejsca zakupu odzieży jest cena i jakość. Najwięcej respondentów, spośród dokonujących zakupu w marketach, kupuje tam odzież codziennego użytku. Trochę rzadziej badani deklarują zakup butów czy odzieży dziecięcej . Mniej niż połowa deklaruje zakup odzieży sportowej czy bielizny (badanie IRTS z marca 2014 roku).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.