Lidl rozwija współpracę z polskimi producentami mięs i wędlin

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2016 10:49

Lidl rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”, w ramach którego oferuje różnorodne mięso. Dostawy świeżego mięsa odbywają się każdego dnia, a wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100 proc. pochodzi od producentów z Polski.

- Dzięki współpracy z polskimi dostawcami możemy wspierać lokalny handel i oferować naszym klientom w pełni sprawdzone produkty. Wśród naszych partnerów są takie firmy, jak m.in.: Ami, Animex, Biernacki czy Indrol, które od lat prężnie działają na rodzimym rynku. Staramy się różnicować asortyment tak, aby każdy mógł znaleźć odpowiedni dla siebie produkt, spełniający założenie najwyższej jakości w niskiej cenie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Sami dostawcy są zadowoleni ze współpracy z siecią.

- Cieszę się, że Indrol wraz z siecią sklepów Lidl potrafi wyznaczać nowe trendy oraz kształtować upodobania kulinarne Polaków. Popularność mięsa indyczego w całej Polsce rośnie każdego roku, co jest zasługą dobrych jakościowo produktów – podkreśla Paweł Waligórski, prezes firmy Indrol.

Wśród producentów współpracujących z marką Lidl jest także Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki, istniejący na rynku krajowym od 1993 roku, który dostarcza do sieci sklepów coraz bardziej popularną wołowinę.

- Lidl, jako pierwsza sieć handlowa otworzyła nam możliwość uplasowania oferty skierowanej bezpośrednio do klienta indywidualnego. Jesteśmy przekonani, że nasze propozycje i kooperacja z Lidlem przyczyni się do dalszej popularyzacji wołowiny wśród polskich konsumentów - zaznacza Tomasz Kubik, prezes firmy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane