Lidl rusza z 600. placówką w Polsce - galeria zdjęć

Autor: dlahandlu.pl 7 października 2016 11:25

Lidl rusza z 600. placówką w Polsce - galeria zdjęć

600. sklep sieci Lidl zostanie otwarty 20 października w Poznaniu. Będzie to placówka w nowym formacie, tj. ze zmienioną fasadą sklepu i udogodnieniami wewnątrz placówki oraz stacją do ładowania samochodów elektrycznych na zewnątrz. Wyróżnikiem obiektu będzie certyfikat Breeam New Construktion 2016, przyznany za sprawą wykorzystanych w nim ekologicznych rozwiązań.

W październiku wszyscy pracownicy firmy (15 tys. osób) otrzymają bony w wysokości 600 zł do wykorzystania w sieci sklepów Lidl z okazji otwarcia 600. placówki. Łączna wartość bonów na zakupy przekazanych pracownikom to 9 mln zł.
- Chcemy w ten sposób podziękować za zaangażowanie w pracę, bo to właśnie dzięki naszym pracownikom oraz ich zespołowej, wieloletniej pracy niebawem otworzymy 600. sklep
w Polsce – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska. W nowym sklepie powstała strefa socjalna z dostępem do wewnętrznej sieci, sala do prowadzenia szkoleń oraz kuchnia.

„600. sklep sieci Lidl w Polsce to nie tylko nowy wymiar zakupów dla naszych klientów, lecz przede wszystkim wyznacznik kierunku rozwoju Lidl Polska i zwieńczenie wielu lat zespołowej pracy nad udoskonaleniem usług. Wierzymy, że przez te działania uda nam się wyznaczyć nowy standard w handlu detalicznym” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

W nowym sklepie znalazły się m.in.: nowe kasy z ekranem dotykowym, toalety dla klientów, osób niepełnosprawnych oraz strefa pielęgnacji niemowląt (popularny „przewijak”). Powierzchnia sprzedaży nowego sklepu wynosi ponad 1400 m2. Przed sklepem jest 120 miejsc parkingowych oraz dwie stacje do ładowania samochodów elektrycznych, natomiast dla rowerzystów stojaki na rowery. Dodatkowo obiekt został zintegrowany z miejską infrastrukturą rowerową (stacja roweru miejskiego „Lidl ul. Wilkońskich”).

W sklepie zastosowano gruntowe pompy ciepła wykorzystujące energię geotermalną do ogrzewania jak również chłodzenia obiektu (chłodzenie pasywne). W celu równomiernego ogrzania oraz schłodzenia sklepu zastosowano instalację umieszczoną pod posadzką. To rozwiązanie uzupełnione jest o zintegrowany system odzysku ciepła z lad chłodniczych oraz system wentylacji z rekuperacją. Innym przykładem rozwiązań ekologicznych jest instalacja fotowoltaiczna, czyli panele wykorzystujące energię słoneczną i przetwarzające ją w prąd służący do funkcjonowania sklepu. W całym budynku zamontowane zostało oświetlenie wyłącznie typu LED, optymalizujące wykorzystanie energii o 50% w porównaniu z oświetleniem tradycyjnym. Zoptymalizowano także wykorzystanie światła dziennego do oświetlenia wnętrza obiektu – w tym celu służy rozbudowana, szklana fasada budynku. Ponadto zebrane z obiektu wody deszczowe są odzyskiwane i wykorzystane dla celów gospodarczych i bytowych (podlewanie terenów zielonych oraz spłukiwanie wszystkich toalet). Dlatego sklep Lidl przy ul. Wilkońskich w Poznaniu otrzymał certyfikat BREEAM jako pierwszy obiekt na terenie Polski.

Marka Lidl obecna jest na polskim rynku od 2002 roku. W pierwszym roku działalności firma miała 7 sklepów (Słupca, Kościan, Poznań, Turek, Lębork, Włocławek i Bydgoszcz). Dwa lata późnej Lidl świętował otwarcie 100. sklepu w Polsce, a w 2013 r. sieć liczyła 500 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • dno 2016-10-09 15:59:13

    hehehhehe BRAWO BRAWO !!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.