PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Lidl rusza z nową kampanią i wydaje 24 mln zł na szkolenia pracownicze

Autor: www.dlahandlu.pl 20 września 2016 13:14

Lidl rusza z nową kampanią i wydaje 24 mln zł na szkolenia pracownicze fot. za kariera.lidl.pl

16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” firma pragnie zaprezentować swoje wartości oraz warunki zatrudnienia pracowników i możliwości rozwoju jakie im zapewnia. Głosem kampanii są pracownicy firmy wybrani spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.

Lidl jasno komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto). Ponadto podczas podpisywania umowy, firma zobowiązuje się do podwyżki – po dwóch latach pracownicy otrzymują od 2850 do 3250 zł brutto.

- Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 000 zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację, a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju – podsumowuje Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Firma oferuje pracownikom również pakiety dodatkowe: wszyscy pracownicy mają zagwarantowaną bezpłatną, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla siebie oraz swojej rodziny. Z okazji wyjątkowych wydarzeń otrzymują także okolicznościowe paczki, bony i wyprawki szkolne dla pierwszoklasistów.

Dla nowych pracowników powstały specjalne programy wdrożeniowe, aby byli oni jak najlepiej przygotowani do wypełniania swoich obowiązków. Duży nacisk kładzie się także na rozwój kadry – w samym 2016 r. Lidl przeznaczy 24 mln zł na szkolenia pracowników.

Bohaterami kampanii, którą zaczyna Lidl Polska, są jej pracownicy – kilkudziesięciu ambasadorów, którzy sami zgłosili chęć zaangażowania się w działania employer brandingowe pracodawcy. Wśród nich są pracownicy różnych działów i stanowisk – to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Ambasadorzy, którzy zostali głosem firmy, opowiedzą o swojej pracy, a także o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę.

- Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1300 naszych pracowników - koleżanek i kolegów - zgłosiło chęć wzięcia udziału w kampanii – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, zaplanowane w: spotach telewizyjnych, radiowych, a także kinowych, reklamach outdoorowych, prasowych i online, w największych miastach w Polsce; oraz w mediach społecznościowych.
Lidl Polska jest jednym z największych pracodawców w Wielkopolsce. W centrali firmy, położonej w podpoznańskich Jankowicach, aktualnie zatrudnionych jest kilkaset, a w całej Polsce łącznie 15 000 osób.

Zobacz najnowszy spot Lidla:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bomidronka 2016-09-22 12:42:11

    Och, jaki cudowny pracodawca!!!! Rozpływam się z zachwytu! Tylko dlaczego nie pozwala na założenie związków zawodowych? Ktokolwiek próbował, już nie pracuje.

    A może tam jest tak cudownie????

  • Betty 2016-09-21 10:23:29

    Brawo Lidl

  • LOL 2016-09-20 20:42:55

    Pięknie oszukali klientów na oleju dyniowym, De Lux

    SYF !!!!!!

    O tym nie chcą się chwalić .

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
  • Polecamy Waszej uwadze transmisje z wybranych sesji #EKG2018. Zapraszamy na YouTube: EEC Poland - bit.ly/2wRSK2O Grupa PTWP - bit.ly/2GjlEsf #EEC2018
    @EECKatowice
  • Jako partnerzy @EECKatowice mieliśmy okazję przeprowadzić panel dyskusyjny o roli młodych w kształtowaniu Europy. Dziękujemy @pherstowski, PROM, MAY, Zwolnieni z Teorii, @ELSAPoland, @aegeewarszawa i @tomanek_robert, rektorowi @UE_Katowice! #EEC2018 #YouthLeadership #YouthVoice https://t.co/57GpHAhcCa
    @EECKatowice - (RT) @AIESECPoland
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    7,40

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane