Lidl rusza ze sprzedażą online w Chinach

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2017 10:53

Niemiecka sieć supermarketów Lidl rozpoczęła sprzedaż przez internet w Chinach. E-sklep ruszył na platformie internetowej Alibaby -Tmall Global.

Sklep internetowy aktualnie oferuje produkty marek własnych Lidla. Produkty z Europy cieszą się w Chinach dużym powodzeniem, dlatego Lidl zdecydował się wprowadzić na ten rynek swoje marki: Combino, Bellarom i Sondey. Na razie sieć skupi się na produktach zbożowych i suchych, ale najprawdopodobniej rozszerzy zakres asortymentu, jeśli wyniki sprzedaży będą satysfakcjonujące.

Lidl dostarczy produkty bezpośrednio z Niemiec, będą importowane przez spółkę zależną w Hong Kongu. To odmienne podejście od konkurencyjnej sieci Aldi, która ma również sklep w firmie Tmall Global, ale importuje swoje produkty z Australii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane