Lidl, Tesco i Biedronka królują w wydatkach na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 29 grudnia 2015 10:32

Przed świętami (14-20 grudnia) sieci handlowe mocno zwiększyły wydatki na reklamę w telewizji. Według wyliczeń firmy Nielsen trzy brandy (Lidl, Tesco i Biedronka) przeznaczyły na cel łącznie aż 19,6 mln zł.

Lidl wydał na reklamę 7 820 968 zł, Tesco przeznaczyło na ten cel 6 033 973 zł a Biedronka 5 827 108 zł.

W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znalazły się również takie marki jak m.in. Media Expert (5 896 860 zł) oraz Allegro (5 203 598 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, ostatnio wirtualnemedia.pl podały, że trzecie miejsce pod względem wysokości wydatków na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 roku należy do Lidl Polska z wydatkami w wysokości 485,4 mln zł do końca listopada br. (17,6 proc. więcej niż rok wcześniej).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • cocok 2015-12-30 00:33:09

    haha dokładnie tak. Szkoda ze w tym roku nie ma tej reklamy w takiej ilości.

  • ajdery 2015-12-29 17:18:23

    Gdybym miał strzelać to myśląłme że media expert najwięcej wydało, szczególnie biorac pod uwagę zeszłoroczne święta. Fajnie ze polska firma tak daleko zaszła.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    12,67

  • Min

    8,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.