Lidl, Tesco i Biedronka królują w wydatkach na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 29 grudnia 2015 10:32

Przed świętami (14-20 grudnia) sieci handlowe mocno zwiększyły wydatki na reklamę w telewizji. Według wyliczeń firmy Nielsen trzy brandy (Lidl, Tesco i Biedronka) przeznaczyły na cel łącznie aż 19,6 mln zł.

Lidl wydał na reklamę 7 820 968 zł, Tesco przeznaczyło na ten cel 6 033 973 zł a Biedronka 5 827 108 zł.

W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znalazły się również takie marki jak m.in. Media Expert (5 896 860 zł) oraz Allegro (5 203 598 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, ostatnio wirtualnemedia.pl podały, że trzecie miejsce pod względem wysokości wydatków na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 roku należy do Lidl Polska z wydatkami w wysokości 485,4 mln zł do końca listopada br. (17,6 proc. więcej niż rok wcześniej).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • cocok 2015-12-30 00:33:09

    haha dokładnie tak. Szkoda ze w tym roku nie ma tej reklamy w takiej ilości.

  • ajdery 2015-12-29 17:18:23

    Gdybym miał strzelać to myśląłme że media expert najwięcej wydało, szczególnie biorac pod uwagę zeszłoroczne święta. Fajnie ze polska firma tak daleko zaszła.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane