Lidl, Tesco i Biedronka wydały na reklamę łącznie 23 197 676 zł

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2015 11:24

Według danych firmy Nielsen za okres 2 - 8 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znalazły się również: Tesco (6 977 903 zł) oraz Biedronka (6 692 845 zł).

Łącznie te trzy sieci handlowe przeznaczyły na reklamę telewizyjną 23 197 676 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane