Lidl, Tesco i Biedronka wydały na reklamę łącznie 23 197 676 zł

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2015 11:24

Według danych firmy Nielsen za okres 2 - 8 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znalazły się również: Tesco (6 977 903 zł) oraz Biedronka (6 692 845 zł).

Łącznie te trzy sieci handlowe przeznaczyły na reklamę telewizyjną 23 197 676 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,70

  • Min

    1,12

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8018

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555459

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.