Lidl, Tesco i Carrefour mają najwięcej fanów w mediach społecznościowych

www.portalspozywczy.pl 21 lutego 2017 21:29

Lidl Polska, Tesco Polska oraz Carrefour Polska miały w styczniu 2017 roku największą liczbę fanów spośród wszystkich piętnastu sieci handlowych uwzględnionych w raporcie „Fanpage Trends styczeń 2017” przygotowanego przez firmę Sotrender.

Jak wynika z raportu „Fanpage Trends styczeń 2017” przygotowanego przez firmę Sotrender najwięcej fanów na koniec stycznia 2017 roku miały strony Lidl Polska (1 017 450 fanów), Tesco Polska (618 201) oraz Carrefour Polska (469 939). Za nimi były Pepco (413 116 fanów), Kaufland Polska (319 357) oraz oficjalna strona sieci Piotr i Paweł (176 674).

Względny przyrost liczby fanów wyróżniał fanpage Netto Polska, Małpka Express i Delikatesy Centrum. Największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage Netto Polska, PEPCO oraz POLOmarket.

Największy odsetek zaangażowanych fanów zaobserwowano na stronach ŻABKA − mały wielki sklep, Delikatesy Centrum oraz Netto Polska. Firma Sotrender przypomina, że „zaangażowany” to użytkownik, który w analizowanym okresie wchodził w interakcje z treściami na stronie, poprzez klikanie "lubię to", komentowanie lub postowanie.

Największy Interactivity Index wypracowały fanpage Lidl Polska, Tesco Polska oraz Carrefour Polska. Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Delikatesy Centrum, Netto Polska i ŻABKA − mały wielki sklep.

Sotrender wyjaśnia, że Interactivity Index to zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca, a Relative Interactivity uwzględnia wielkość fanpage’a, a zatem umożliwia porównanie fanpage o zróżnicowanej liczbie fanów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane