Lidl trzyma się z dala od małych miejscowości

Autor: Wiadomości Handlowe 26 czerwca 2013 13:01

Strategia Lidla zakłada dalszy rozwój na terenie całego kraju, ale z wyłączeniem mniejszych miejscowości, od których nie stroni największy rywal – Biedronka. Dyskonter zainteresowany jest szczególnie działkami większymi niż 4000 mkw. oraz budynkami, których powierzchnia użytkowa wynosi od 800 do 1500 mkw., czyli ponad dwukrotnie większymi niż dotychczas. Kluczowy warunek stanowi możliwość zlokalizowania przy obiekcie parkingu na co najmniej 50 aut - podają Wiadomości Handlowe.

W tym roku Lidl wzbogaci się w Polsce o kilka sklepów wykonanych według nowej koncepcji (jednospadowy dach oraz fasadowy system okien na przedniej ścianie, który ma zwiększyć poziom naturalnego oświetlenia wewnątrz placówki).

Lidl wdraża również nowe rozwiązania dla świeżej żywności. Centrala intensywnie poszukuje w Europie (m.in. w Hiszpanii) producentów rolnych zdolnych zapewnić ciągłość i bezpośredniość dostaw. Byłoby to korzystne także w kontekście planowanego poszerzania w Polsce oferty owoców i warzyw oraz rozbudowy półki ekologicznej, która nadal pozostawia wiele do życzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.