Lidl: W 2018 zaskoczymy klientów nowymi promocjami

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2017 10:08

Lidl: W 2018 zaskoczymy klientów nowymi promocjami Fot. Shutterstock

Wejście na rynek usług turystycznych, programy lojalnościowe skierowane do dzieci, kilkadziesiąt nowych sklepów i otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego – to główne wydarzenia w sieci Lidl w mijającym roku 2017. Spółka deklaruje, że w przyszłym roku chce utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju.

- W roku 2017 nasza sieć rozwijała się w stałym, organicznym tempie -  otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów na terenie całej Polski, a także zrealizowaliśmy modernizację wszystkich naszych obiektów. W minionym roku otworzyliśmy kolejne - 9 centrum dystrybucyjne w Będzinie, w Gminie Psary – mówi Aleksandra Robaszkiewicz PR manager Lidl Polska, w rozmowie z dlahandlu.pl.

Rok 2017 upłynął także pod znakiem rozszerzania oferty. Sieć zdecydowała się wprowadzić usługi turystyczne: we wrześniu oficjalnie rozpoczęła sprzedaż wycieczek na platformie lidl-podroze.pl.

- Postanowiliśmy także dostarczać klientom praktyczną wiedzę na temat win, połączoną z ocenami i rekomendacjami specjalistów oraz możliwość rezerwowania wybranych produktów on-line, na innowacyjnej platformie winnicalidla.pl – wymienia Aleksandra Robaszkiewicz.

Jak mówi, bardzo ważnym obszarem działań Lidla były w tym roku promocje – znacznie zwiększono ich ilość oraz zaproponowano nową prezentację produktów w ramach gazetek i katalogów produktowych. Zmieniono także prezentację treści na stronie internetowej.

- Do najciekawszych akcji promocyjnych należały działania skierowane do najmłodszych, promujące zdrowe i zbilansowane odżywianie poprzez zabawę figurkami Stikeez, które zawitały do sklepów Lidl w trzech odsłonach: „Stikeez – Owoce i Warzywa”, „Stikeez – Smerfy” oraz „Stieez – Star Wars”. Inną, uwielbianą przez maluchy ofertą, podkreślającą spożycie owoców i warzyw wśród juniorów były znane wszystkim Lidlaki – przypomina Aleksandra Robaszkiewicz.

I dodaje, że sieć Lidl, rozumiejąc potrzeby polskich rodzin, przygotowała cały szereg promocji cenowych na istotne w podstawowym koszyku zakupowym produkty. Podjęła także partnerską współpracę z Programem Karty Dużej Rodziny – dla wszystkich członków programu przez cały rok czekają liczne promocje cenowe.

Sieć rozszerzyła asortyment spożywczy o produkty „bio” oraz „to-go”. W sklepach Lidl pojawiły się specjalne regały dedykowane produktom ekologicznym. Natomiast w ramach linii produktów „Pomysł Na Każdy Dzień” Lidl zaproponował klientom między innymi: sałatki, lunch boxy, kremy warzywne oraz dania gotowe.

  • Ilse 2017-12-23 18:22:54

    W Niemczech w Lidlu usługi turystyczne juz działają

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane