Lidl w omnichannel dzięki grze dla dzieci

Autor: gamaconsumer.com/dlahandlu.pl 9 marca 2017 11:28

Niemiecka sieć handlowa Lidl udostępniła grę mobilną dla dzieci My Lidl Shop. Gra, którą sieć testuje w Portugalii, jest dostępna na smartfony wyposażone w systemy iOS oraz Android. Stopniowo ma być wprowadzana na kolejne rynki, na których detalista prowadzi działalność - podaje "HiperSuper".

Zadaniem gracza jest prowadzenie wirtualnego sklepu, ale My Lidl Shop to coś więcej niż zwykła gra, pozwala bowiem łączyć wirtualną rzeczywistość z zakupami w prawdziwym sklepie. Zadaniem graczy jest przekształcenie małego sklepiku lokalnego w duży supermarket. Aby to osiągnąć, gracze muszą szukać produktów i odczytywać kody kreskowe w sklepach fizycznych. W ten sposób zbierają monety cyfrowe, które wykorzystują w grze. Gracze zdobywają punkty również poprzez zapewnienie stałej dostępności produktów, a także uzupełnianie zapasów i "czyszczenie" magazynu. Użytkownicy są również oceniani poprzez indeks satysfakcji klienta i mają do czynienia z wyzwaniami, z którymi na co dzień mierzą się pracownicy supermarketów.

Zobacz film: 

W styczniu ubiegłego roku Tesco wprowadziło własną grę na tablety i telefony - „Moje Małe Tesco”. Majka – manager sklepu i zarazem główna postać w grze – pokazuje graczom jak zbudować i udekorować własny sklep, jak zamawiać produkty, uzupełniać półki, ustalać terminy dostawy, czy rekrutować zespół do obsługi klientów. Gra pozwala również na handel wymienny miedzy graczami, gdzie razem podejmowane są codzienne wyzwania w rywalizacji o tytuł najlepiej prowadzonego sklepu. Główny cel to zadowolenie klientów i zwiększenie sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    8,41

  • Min

    6,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.