PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Lidl w tydzień wydaje na reklamę 5,7 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 4 października 2013 10:08

Lidl kolejny tydzień znalazł się w zestawieniu TOP10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według raportu firmy Nielsen za okres 23-29 września sieć wydała na ten cel 5 704 540 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Sieć znalazła się na 5. miejscu w zestawieniu. Pierwsze miejsca już od dłuższego czasu zajmują sieci telefonii komórkowych: Plus (14,6 mln zł), T-Mobile (8,4 mln zł) oraz Orange (8,2 mln zł).

Jak podał ostatnio portal press.pl, sieć Lidl rozpoczęła również działania wizerunkowe z wykorzystaniem lokowania produktu. Lidl uczestniczy w trzech projektach telewizyjnych poprzez product placement i sponsoring. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Péťa 2013-10-06 11:38:07

    Na reklamu peníze má a na úrazy v prodejně peníze nemá. Přitom v marketech má pořádný bordel. Jak v Polsku nevím ale v Čechách má.

  • LKan 2013-10-04 20:13:25

    a o pracownikach zapomnieli

  • Marta 2013-10-04 14:31:05

    Szkoda, że tyle wydają na reklamę. Najlepsza reklamą jest cena.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.