Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2018 12:49

W okresie od 19 do 25 marca br. Lidl był jedyną siecią spożywczą w zestawieniu największych reklamodawców (zajął 2. miejsce). W tym czasie dyskonter wydał na reklamę w telewizji 11 789 025 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W pierwszej dziesiątce największych reklamodawców znalazły się także sieci: Castorama (8. pozycja) z wydatkami rzędu 5 703 868 zł oraz Media Expert (10. miejsce), która na reklamę w telewizji przeznaczyła w tym czasie  4 645 220 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kerry 2018-04-08 16:05:09

    ta z billbordów jakaś podobna

  • parter 2018-04-08 15:54:20

    A Lisowska dalej ma robić reklamy dla nich? Bo piosenka jest dalej, a na zdjęciach to chyba nie ona teraz jest no nie?

  • kokoszk 2018-04-07 18:41:33

    Media expert chyba wydaje wiecej, ale oplaca sie - robie zakupy tylko u nich :) Lidlowi na pewno tez sie oplaci, to zostaje w podswiadomosci

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane