Lidl w Wielkiej Brytanii pozwoli klientom ustalać ceny na Twitterze

Autor: dlahandlu.pl za retailgazette.co.uk 21 listopada 2016 10:49

Lidl rusza w Wielkiej Brytanii z nietypową akcją w mediach społecznościowych. Klienci sieci będą mogli ustalać ceny niektórych produktów poprzez Twittera.

W akcji "społeczny spadek cen" detalista zobowiązał się do obniżenia cen niektórych produktów, aby pomóc klientom zaoszczędzić podczas przedświątecznych zakupów. Im więcej klientów będzie "tweetować" na temat danego produktu, tym niższa będzie jego cena.

Akcja rusza 21 listopada w poniedziałek. Pierwszym produktem z akcji jest homar, którego cena "wyjściowa" to 5.99 funtów.

Nowe ceny zostaną wdrożone w całej Wielkiej Brytanii jeszcze przed świętami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,41

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane