Lidl walczy o klienta reklamą w telewizji - 22 mln zł w trzy tygodnie

Autor: dlahandlu.pl 30 kwietnia 2015 12:28

Według danych firmy badawczej Nielsen za okres 20-26 kwietnia sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 8 420 540 zł. W ciągu trzech ostatnich tygodni sieć wydała na ten cel łącznie 22 154 695 zł.

Oprócz Lidla w ostatnim tygodniu również marka Rossmann znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami - 4 823 762 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,34

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane