Lidl walczy o klientów przed Wielkanocą. Ponad 34 mln zł na reklamę w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2018 12:12

W okresie od 5 do 18 marca br. Lidl był ponownie liderem zestawień największych reklamodawców telewizyjnych Nielsena, wydając na reklamę ponad 34 mln zł. W tym samym czasie Biedronka (5. pozycja w zestawieniach) przeznaczyła na ten cel blisko 12,9 mln zł.

W tygodniu od 5 do 11 marca Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji aż 20 009 149 zł, a w okresie od 12 do 18 marca - 14 049 075 zł.

Biedronka w pierwszym z badanych tygodni wydała "zaledwie" 6 374 244 zł, by nieco zwiększyć wydatki w tygodniu 12-18 marca, do poziomu 6 501 932 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • oko 2018-03-25 10:15:41

    Czy to jest normalne? Czy może mi ktoś wyjaśnić jak można wydać na reklamę chociażby 10 milionów/tydzień?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane