Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamę telewizyjną, niż Biedronka

Autor: www.dlahandlu.pl 22 stycznia 2016 09:55

Według danych firmy Nielsen (okres 11 - 17 stycznia 2016 r.) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 4 870 940 zł zł i znalazł się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

W zestawieniu jest również Biedronka (2 890 265 zł).

Pozostałe marki ujęte na liście to: T-Mobile (3 895 171 zł), Media Expert (3 589 650 zł), Orange (2 958 045 zł), Proste Historie (2 416 140 zł), Visa (2 162 940 zł), Nestle (2 160 059 zł), KFC ( 1 981 569 zł) oraz Agata Meble (1 970 640 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane