PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Lidl wydaje na promocję w telewizji prawie 22 mln zł miesięcznie. Sieć kończy współpracę z Okrasą i Brodnickim

Autor: www.dlahandlu.pl 7 sierpnia 2015 10:05

Lidl wydaje na promocję w telewizji prawie 22 mln zł miesięcznie. Sieć kończy współpracę z  Okrasą i Brodnickim fot. gazetka sieci Lidl

Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (27 lipca - 2 sierpnia) Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 7 349 342. W miesiąc (6 lipca - 2 sierpnia) wydatki sieci wyniosły łącznie 21 828 842 zł. Od kilku lat główną rolę w reklamach sieci grają Karol Okrasa i Pascal Brodnicki.

Na okładce najnowszej gazetki reklamowej sieci umieszczono zdjęcie kucharzy z podpisem "dziękujemy za wspólne 3 lata i zapraszamy na pożegnalny obiad" sugerujące, że sieć kończy współpracę z Brodnickim i Okrasą.

Przypomnijmy, na początku lipca (6-12) sieć przeznaczyła na reklamę telewizyjną 4 718 130 zł, tydzień później - 4 738 750 zł, a dwa tygodnie później - 5 022 620 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Zgodnie z danymi Kantar Media w pierwszej połowie roku Lidl na promocje w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) przeznaczył około 252,8 mln zł. To o 7,6 proc. więcej, niż w tym samym okresie ub.r.

Lidl z pro­jek­tem re­kla­mo­wym pod nazwą "Pas­cal kon­tra Okra­sa" ru­szył pod ko­niec lipca 2012 roku. Start kampanii został poparty badaniami, z których wynikało, że większość Polaków je i gotuje w domach, bo wierzy, że jest to tańsze i zdrowsze niż stołowanie się na mieście. Sieć uruchomiła również stronę internetową kuchnialidla.pl, na której znajdują się materiały wideo, przepisy promowane przez kucharzy i informacje o składnikach, potrzebnych do ich przygotowania, a także tricki, jak ułatwić sobie życie w kuchni.

Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień.

- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap – jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. Serdecznie dziękujemy Pascalowi Brodnickiemu i Karolowi Okrasie za 3 lata pełne wyzwań i fascynujących pojedynków kulinarnych. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Kampania „Pascal kontra Okrasa” składała się z kilku odsłon i zyskała grono setek tysięcy fanów. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka
z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery,
a także akcje specjalne dla konsumentów.

  • cacy 2016-03-03 19:42:07

    Promocja się udała, bo sporo na ich temat można się naczytać na forum gowork.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Modernizujmy armię rozsądnie. Wnioski po Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach ⬇️ @polskathetimes @EECKatowice polskatimes.pl/strefa-biznesu…
    @EECKatowice - (RT) @PZLSwidnik
  • W wiceministrem zdrowia Zbigniewem J. Królem @MinZdrowia na @EECKatowice rozmawialiśmy m.in. o zdrowiu publicznym. Po I wojnie światowej Polska była wschodnioeuropejskim liderem w tej dziedzinie #zdrowiepubliczne #EKG2018 #EEC2018 bit.ly/2kezwvf https://t.co/TL0Aq2HW8R
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 622757

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane