Lidl wydaje na reklamę ponad dwa razy więcej niż Tesco czy Rossmann

Autor: www.dlahandlu.pl 6 kwietnia 2017 10:01

Według danych Nielsen za okres 20- 26 marca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 11 558 030 zł i wyprzedziła Biedronkę, która wydała na ten cel 9 043 335 zł.

W zestawieniu znalazły się również takie sieci jak: Castorama (5 941 438 zł), Carrefour (5 167 437 zł), Rossmann (4 968 527 zł) oraz Tesco (4 809 209 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przeczytaj także:

Tym samym, wszystkie sieci zwiększyły swoje wydatki na ten cel. Brandy przygotowują się do sprzedaży przedświątecznej.

Z ostatniego badania firmy Provident, wynika, że średnia kwota, jaką polska rodzina przeznaczy na organizację nadchodzących świąt, wynosi 400 zł i jest taka sama jak przed rokiem. Na poziom wydatków wielkanocnych w poszczególnych rodzinach wpływ mają przede wszystkim dwa czynniki – wysokość dochodów oraz ilość osób w rodzinie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,54

  • Min

    0,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8777

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane