Lidl wydaje na reklamę ponad dwa razy więcej niż Tesco czy Rossmann

Autor: www.dlahandlu.pl 6 kwietnia 2017 10:01

Według danych Nielsen za okres 20- 26 marca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 11 558 030 zł i wyprzedziła Biedronkę, która wydała na ten cel 9 043 335 zł.

W zestawieniu znalazły się również takie sieci jak: Castorama (5 941 438 zł), Carrefour (5 167 437 zł), Rossmann (4 968 527 zł) oraz Tesco (4 809 209 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Tym samym, wszystkie sieci zwiększyły swoje wydatki na ten cel. Brandy przygotowują się do sprzedaży przedświątecznej.

Z ostatniego badania firmy Provident, wynika, że średnia kwota, jaką polska rodzina przeznaczy na organizację nadchodzących świąt, wynosi 400 zł i jest taka sama jak przed rokiem. Na poziom wydatków wielkanocnych w poszczególnych rodzinach wpływ mają przede wszystkim dwa czynniki – wysokość dochodów oraz ilość osób w rodzinie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane