Lidl wydaje na reklamę telewizyjną 8 mln zł, Carrefour 4,4 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 23 marca 2017 10:18

Jak wynika z danych firmy Nielsen (okres 6-12 marca) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 8 089 660 zł zł a Carrefour 4 436 604 zł zł. Lidl znalazł się na 2. miejscu rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na ten cel, a Carrefout zajął miejsce 8.

Przypomnijmy Codemedia wyliczył, że sektor handel przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,18

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane