Lidl wydaje na reklamę telewizyjną ponad 10 mln zł, Biedronka 6,8 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2017 09:29

Jak wynika z danych firmy Nielsen (okres 13-19 marca) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 10 128 175 zł w porównaniu do 10 128 175 zł tydzień wcześniej. Lidl znalazł się na 2. miejscu rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na ten cel.

Biedronka znalazła się na miejscu 5. z wydatkami rzędu 6 805 411 zł, a Rossmann na miejscu 10. wydając na ten cel 4 243 246 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy Codemedia wyliczył, że sektor handel przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane