Lidl wydaje na reklamę w telewizji ponad dwa razy więcej niż Biedronka

www.portalspozywczy.pl 5 kwietnia 2018 12:24

Według danych Nielsena, w marcu 2018 roku sieć handlowa Lidl Polska wydała na reklamę telewizyjną 66,75 mln zł wobec 44,64 mln zł wydanych w marcu 2017 roku.

Firma Jeronimo Martins, właściciel sklepów „Biedronka” wydała na reklamę telewizyjną w marcu 29,91 mln zł wobec 26,68 mln zł wydanych na ten cel w styczniu 2017 roku - informuje Nielsen.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane