Lidl wydaje na reklamę w telewizji prawie dwa razy więcej niż Biedronka

Autor: dlahandlu.pl 5 lutego 2018 12:36

W okresie od 15 do 28 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w telewizji 14 538 830 zł i był niekwestionowanym liderem zestawienia Nielsena. W tym samym czasie Biedronka przeznaczyła na ten cel 7 626 110 zł.

Od 15 do 21 stycznia Lidl wydał na reklamę telewizyjną 6 858 690 zł (1. miejsce w zestawieniu), a Biedronka  - 3 639 900 zł (4. miejsce). Na 10. pozycji uplasował się Carrefour z wydatkami rzędu 2 565 549 zł.

W dniach 22-28 stycznia wydatki Lidla wyniosły 7 680 140 zł (ponownie 1. miejsce w zestawieniu), a Biedronka awansowała na 3. pozycję z budżetem 3 986 210 zł.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną sieci handlowej Lidl Polska wyniosły w całym 2017 roku 462,42 mln zł wobec 464,82 mln zł w 2016 roku. Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Jeronimo Martins, właściciela sieci handlowej Biedronka, wzrosły w 2017 roku do 299,28 mln zł wobec 279,10 mln zł w 2016 roku.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8509

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane