Lidl wydaje tygodniowo na reklamę 5,5 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lutego 2016 11:04

Według najnowszych danych firmy Nielsen (okres 25 - 31 stycznia 2016 r.) sieć Lidl
przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 527 270 zł i znalazł się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Trzecie miejsce zajęła Biedronka z wydatkami na poziomie 4 703 225 zł (wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV).

Na promocję żywności w telewizji wydano łącznie 48 806 848 zł.

Tydzień wcześniej Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 345 011 zł, a Lidl 3 276 730 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane