Lidl wydał na reklamę ponad 6,2 mln zł więcej niż Biedronka

Autor: dlahandlu.pl 9 lipca 2018 10:05

W okresie od 18 czerwca do 1 lipca br. Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 24 574 430 zł. W tym samym czasie Biedronka wydała 18 328 253 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W tygodniu od 18 do 24 czerwca wydatki Lidla ukształtowały się na poziomie 12 696 800 zł, co dało sieci pierwsze miejsce w zestawieniu największych reklamodawców. Biedronka uplasowała się na czwartej pozycji z wydatkami rzędu 9 361 277 zł. Na siódmym miejscu sklasyfikowano sieć IKEA, która na reklamę w telewizji przeznaczyła 4 760 090 zł.

W tygodniu od 25 czerwca do 1 lipca Lidl ponownie zajął pierwsze miejsce w rankingu Nielsena, wydając na reklamę w telewizji 11 877 630 zł. Budżet reklamy Biedronki w tym tygodniu wyniósł 8 966 976 zł. Na dziewiątym miejscu znalazła się Castorama, która na reklamę w telewizji przeznaczyła 5 382 245 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,26

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.