Lidl wydał na reklamę telewizyjną ponad 44 mln zł, Biedronka - prawie 30 mln zł

www.portalspozywczy.pl 4 maja 2017 13:49

Lidl wydał na reklamę telewizyjną ponad 44 mln zł, Biedronka - prawie 30 mln zł Fot. Lidl

Według danych firmy Nielsen za kwiecień 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 147 075 zł, a Biedronka 29 811 868 zł.

Jak wynika z danych firmy Nielsen, sieć handlowa Lidl Polska wydała w kwietniu br. na reklamę telewizyjną 44 147 075 zł (w roku 2016 w kwietniu wydała 35 611 530 zł).

Firma Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka, na reklamę telewizyjną w kwietniu 2017 roku wydała 29 811 868 zł, wobec 36 964 374 zł wydanych w kwietniu 2016 r.

Sieć sklepów Lidl rozpoczęła właśnie kolejną odsłonę promocji, w której do zdobycia są figurki Stikeez, tym razem ze smerfami. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Darii Ładochy.

W ramach promocji, która zacznie się 8 maja, figurkę Stikeez otrzyma się w Lidlu za każde jednorazowe zakupy o wartości minimum 50 zł, a jeśli wśród kupionych produktów będą warzywa lub owoce - dostanie się jeszcze jedną figurkę. Do zdobycia są 24 różne figurki ze smerfami, promocja jest związana z premierą filmu „Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioski” - podały Wirtualnemedia.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.