Lidl wydał na reklamę telewizyjną ponad 44 mln zł, Biedronka - prawie 30 mln zł

www.portalspozywczy.pl 4 maja 2017 13:49

Lidl wydał na reklamę telewizyjną ponad 44 mln zł, Biedronka - prawie 30 mln zł Fot. Lidl

Według danych firmy Nielsen za kwiecień 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 147 075 zł, a Biedronka 29 811 868 zł.

Jak wynika z danych firmy Nielsen, sieć handlowa Lidl Polska wydała w kwietniu br. na reklamę telewizyjną 44 147 075 zł (w roku 2016 w kwietniu wydała 35 611 530 zł).

Firma Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka, na reklamę telewizyjną w kwietniu 2017 roku wydała 29 811 868 zł, wobec 36 964 374 zł wydanych w kwietniu 2016 r.

Sieć sklepów Lidl rozpoczęła właśnie kolejną odsłonę promocji, w której do zdobycia są figurki Stikeez, tym razem ze smerfami. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Darii Ładochy.

W ramach promocji, która zacznie się 8 maja, figurkę Stikeez otrzyma się w Lidlu za każde jednorazowe zakupy o wartości minimum 50 zł, a jeśli wśród kupionych produktów będą warzywa lub owoce - dostanie się jeszcze jedną figurkę. Do zdobycia są 24 różne figurki ze smerfami, promocja jest związana z premierą filmu „Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioski” - podały Wirtualnemedia.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane