Lidl wydał na reklamę w telewizji 4,7 mln zł, Carrefour 3,6 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 24 stycznia 2017 09:09

Według danych firmy Nielsen za okres 9-15 stycznia 2017 r. sieć Media Expert wydała na reklamę w telewizji 5 630 970 zł, Lidl 4 783 440 zł, a Carrefour 3 648 158 zł.

Te trzy brandy znalazły  się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. 

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Według analizy domu mediowego Codemedia najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 roku by Lidl. Największy wzrost zanotowała sieć hipermarketów Carrefour, który po wdrożeniu nowej strategii komunikacyjnej zwiększył swoją aktywność telewizyjną ponad pięciokrotnie. Oprócz sieci hipermarketów Carrefour, wysokie wzrosty zanotowały Rossman (75%) i Neonet (81%), które pojawiły się po raz pierwszy w zestawieniu. Do czołówki powróciła także Biedronka, która zgodnie z przewidywaniami domu mediowego Codemedia, zwiększyła swoją aktywność aż prawie dwukrotnie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mlody 2017-01-29 19:50:37

    media expert wydaje miliony na reklamę bo to im się po prostu bardzo opłąca. z roku na rok mają coraz lepsze wyniki i ciekawe czy zaraz nie pójdą za granicę

  • olo 2017-01-29 15:03:45

    No ta akcje ME bardzo dobrą robotę zrobiła. Ja ich od tego znam i robie zakupy u nich głównie.

  • gioko 2017-01-26 12:17:37

    hehe śmiałem się jak ludzie się bulwersowali, brawo ME, jeśli ludzie jeszcze o tym pamiętają tzn. ze dobra robota.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane