Lidl wydał na reklamę we Francji 1,78 mld zł a w Polsce 680 mln zł

Autor: dlahandlu.pl, esmmagazine.com 13 lutego 2017 11:12

W 2016 r. francuski oddział sieci Lidl wydał więcej na reklamę, niż którykolwiek z detalistów działających na tym rynku - podał Business.BFMTV.com

Wydatki są wynikiem ogromnego, zwiększonego o 40-proc., budżetu reklamowego sieci we Francji. Łączne nakłady promocyjne wyniosły aż 415 mln euro (ok. 1,78 mld zł).

Kolejnym co do wielkości budżetem dysponowała sieć supermarketów E.Leclerc (325 mln euro).

Dyrektor zakupów Lidla we Francji - Michel Biero - powiedział, że firma jest w trakcie procesu "demokratyzacji luksusowych produktów". - Chcemy, aby każdy miał dostęp do tego świata (luksusowych produktów - red.), a nie tylko paryskie elity.

Wśród luksusowych produktów, które są bardzo popularne w Lidlu są m.in. szampan Dom Perignon (129 za euro) czy kawior (opakowanie 15 g za 10 euro).

Przypomnijmy, że według informacji podawanych przez portal wirtualnemedia.pl, w całym 2016 roku sieci handlowe w Polsce przeznaczyły na reklamę w mediach tradycyjnych nieco ponad 1,9 mld zł. Najwięcej na reklamy w ub.r. , podobnie jak rok wcześniej wydał Lidl Polska. Sieć przeznaczyła na na wsparcie w mediach 683,2 mln zł, czyli 29 proc. więcej niż w 2015 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,32

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.