Lidl wydał na reklamę we Francji 1,78 mld zł a w Polsce 680 mln zł

Autor: dlahandlu.pl, esmmagazine.com 13 lutego 2017 11:12

W 2016 r. francuski oddział sieci Lidl wydał więcej na reklamę, niż którykolwiek z detalistów działających na tym rynku - podał Business.BFMTV.com

Wydatki są wynikiem ogromnego, zwiększonego o 40-proc., budżetu reklamowego sieci we Francji. Łączne nakłady promocyjne wyniosły aż 415 mln euro (ok. 1,78 mld zł).

Kolejnym co do wielkości budżetem dysponowała sieć supermarketów E.Leclerc (325 mln euro).

Dyrektor zakupów Lidla we Francji - Michel Biero - powiedział, że firma jest w trakcie procesu "demokratyzacji luksusowych produktów". - Chcemy, aby każdy miał dostęp do tego świata (luksusowych produktów - red.), a nie tylko paryskie elity.

Wśród luksusowych produktów, które są bardzo popularne w Lidlu są m.in. szampan Dom Perignon (129 za euro) czy kawior (opakowanie 15 g za 10 euro).

Przypomnijmy, że według informacji podawanych przez portal wirtualnemedia.pl, w całym 2016 roku sieci handlowe w Polsce przeznaczyły na reklamę w mediach tradycyjnych nieco ponad 1,9 mld zł. Najwięcej na reklamy w ub.r. , podobnie jak rok wcześniej wydał Lidl Polska. Sieć przeznaczyła na na wsparcie w mediach 683,2 mln zł, czyli 29 proc. więcej niż w 2015 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    7,06

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane