PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Lidl wydał najwięcej na reklamę w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 20 marca 2015 12:21

Według danych Nielsena za okres 09.03.- 15.03.2015 roku najwięcej na reklamę telewizyjną wydała firma Lidl. Sieć została liderem rankingu z wydatkami rzędu 6 716 805 zł.

Biedronka zajęła 6. miejsce z wydatkami w wysokości 5 263 119 zł.

Tydzień wcześniej Biedronka wydała na reklamę telewizyjną 8 672 855 zł. Lidl przeznaczył na ten cel 7 515 245 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,94

  • Min

    2,28

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7880

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane