Lidl wydał w lipcu na promocję marki w telewizji aż 22,6 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 4 sierpnia 2017 09:30

Lidl wydał w lipcu na promocję marki w telewizji aż 22,6 mln zł fot. shutterstock

Według danych firmy Nielsen za czwarty pełny tydzień lipca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 7 166 350 zł i znalazła się na 2. pozycji (po Play) wśród brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Biedronka wydała w tym czasie o połowę mniej (3 877 150 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Tydzień wcześniej, Lidl przeznaczył na reklamę 5 740 120 zł, a Biedronka 3 538 150 zł.

Łącznie w okresie czterech pełnych tygodni lipca Lidl przeznaczył na promocję w telewizji 22,6 mln zł.

Na promocję żywności wydano w ostatnim tygodniu lipca 67 058 796 zł.

Lidl już od pół roku realizuje kampanię reklamową TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami są szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha. Kampania wystartowała w lutym br. 

Polska jest największym rynkiem dla Lidla w Europie Centralnej i Wschodniej pod względem obrotów. W zeszłym roku obroty tej sieci w naszym kraju wyniosły 13,7 mld zł (3,2 mld euro), co oznacza że Polska odpowiada za 34 proc. obrotów firmy w regionie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,50

  • Min

    9,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.