Lidl wydał w lipcu na promocję marki w telewizji aż 22,6 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 4 sierpnia 2017 09:30

Lidl wydał w lipcu na promocję marki w telewizji aż 22,6 mln zł fot. shutterstock

Według danych firmy Nielsen za czwarty pełny tydzień lipca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 7 166 350 zł i znalazła się na 2. pozycji (po Play) wśród brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Biedronka wydała w tym czasie o połowę mniej (3 877 150 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Tydzień wcześniej, Lidl przeznaczył na reklamę 5 740 120 zł, a Biedronka 3 538 150 zł.

Łącznie w okresie czterech pełnych tygodni lipca Lidl przeznaczył na promocję w telewizji 22,6 mln zł.

Na promocję żywności wydano w ostatnim tygodniu lipca 67 058 796 zł.

Lidl już od pół roku realizuje kampanię reklamową TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami są szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha. Kampania wystartowała w lutym br. 

Polska jest największym rynkiem dla Lidla w Europie Centralnej i Wschodniej pod względem obrotów. W zeszłym roku obroty tej sieci w naszym kraju wyniosły 13,7 mld zł (3,2 mld euro), co oznacza że Polska odpowiada za 34 proc. obrotów firmy w regionie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane