Lidl wzmacnia ofertę konceptu piwnego Browarnia

Autor: pr 24 września 2015 13:18

Szata graficzna piw Argus Strong i Argus Premium uległa całkowitej metamorfozie i już niebawem produkt w nowej odsłonie pojawi się we wszystkich sklepach Lidl. Od teraz markę wyróżniać będzie wyrazisty design i praktyczne opakowanie z ikoną termo ink. Za kreację wizualną projektu odpowiada wiodąca na rynku agencja kreatywna Brand&Design Delikatessen.

Na większości puszek Argus Strong i Argus Premium widnieć będzie oznaczenie termo ink. Ta ikona w kształcie szklanki pod wpływem temperatury zmienia swoją barwę na niebieską, dzięki czemu można sprawdzić czy dany napój jest wystarczająco schłodzony.

- Termo ink to tylko jedna ze zmian, jakie zauważą klienci Lidla na puszkach piw Argus Strong i Premium. Nowością jest także szata graficzna puszek, która oddaje charakter piwa. Modyfikacje, jakie zostały wprowadzone, są wynikiem oczekiwań konsumentów, którym zależy na nowoczesnym designie, połączonym z praktycznymi rozwiązaniami – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

 Zmiana graficzna opakowań jest kompleksowa – oprócz wizualizacji na puszkach, odświeżona została kolorystyka, nowy wygląd zyskały także foliopaki. Piwa Argus w tej odsłonie są wprowadzane do sprzedaży etapami – od początku października nowe opakowania będą dostępne już we wszystkich sklepach sieci Lidl.

 Rodzina piw Argus liczy 11 wariacji smakowych, dostępnych w sieci Lidl przez cały rok. Dodatkowo na sklepowych półkach pojawiają się często sezonowi przedstawiciele tej marki, np. Argus Bursztynowy czy Argus Radler. 

Już niebawem linia piw dostępnych w stałym asortymencie Lidla powiększy się o kolejnego przedstawiciela - Argus Porter.

Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sowjet 2015-09-25 01:33:47

    Co za różnica, jak w środku jest to samo hehe. Aczkolwiek dobrze, to świadczy o jakims rozwoju sieci. Może i mają u nas 500 sklepów, ale jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,1030 to traktowania pracowników musza jeszcze się nauczyć.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane