Lidl z mniejszymi wydatkami na reklamę, Carrefour w Top 10

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2018 10:52

W okresie od 19 do 25 lutego Lidl wydał na reklamę 6 017 228 zł, plasując się na 4. miejscu zestawienia największych reklamodawców - wynika z danych firmy Nielsen.

W ostatnim czasie Lidl plasował się na czele zestawienia, z tygodniowymi wydatkami w wysokości około 8 mln zł. 

W omawianym okresie w Top 10 Nielsena znalazła się również sieć Carrefour, która na reklamę w telewizji przeznaczyła 4 331 961 zł, co dało jej 7. miejsce w rankingu.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

W marcu Lidl rozpoczął wielkanocną kampanię marketingową. Akcja, realizowane pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta”, ma charakter wizerunkowo-produktowy. Głosu do spotów użyczył aktor Krzysztof Kowalewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,88

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4649

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane