Lidl z nową marką własną - gotowe śniadania i obiady (galeria)

Autor: www.dlahandlu.pl 28 kwietnia 2017 13:21

Lidl z nową marką własną - gotowe śniadania i obiady (galeria) fot. materiały prasowe

Z myślą o osobach zabieganych, które szukają pomysłu na zdrowe śniadanie czy gotowy lunch lub obiad Lidl przygotował nową linię produktów „Pomysł na każdy dzień”. To  koncept artykułów śniadaniowych i przekąsek ”to-go”, a także gotowych propozycji obiadowych, zamkniętych w designerskich opakowaniach.

Wyróżnikiem linii produktów „Pomysł na każdy dzień” jest design, który wpisuje się w rynkowe trendy.

- Każde opakowanie zaprojektowane zostało z dbałością o każdy szczegół – widnieją na nich młode osoby, które pokazują, że jedzenie to też zabawa. Dodatkowo produkty zostały zaopatrzone w piktogramy informujące konsumentów o tym, że nie zawierają one substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku czy sztucznych barwników. To kolejna marka własna Lidla - firma obecnie ma w portfolio ponad 100 własnych brandów - opisuje firma.

 - Marka „Pomysł na każdy dzień” obejmuje obecnie ponad 30 różnych artykułów i wciąż jest rozwijana, tak by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Wszystkie artykuły z tej linii zostały zamknięte w nowoczesnych opakowaniach, prezentujących młodych ludzi i rodziny. Pokazują oni, że jedzenie to także zabawa. Bo właśnie takie są produkty „Pomysł na każdy dzień” – nowoczesne, smart, a przede wszystkim smaczne – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

W asortymencie można znaleźć m.in.: orientalną sałatkę z kaszą bulgur (4,49 zł/220 g/1 opak.), koktajlowe krewetki w sosach (7,99 zł/135 g/150 g/1 opak.) oraz pasty hummus (3,99 zł/160 g/1 opak.) w kilku wariantach do wyboru.

Obok produktów śniadaniowych, w ramach konceptu „Pomysł na każdy dzień” znalazła się też linia artykułów na obiad bądź lunch. Wśród nich dostępne są m.in.: zupy warzywne (6,99 zł/490 g/opak.) w kilku wariantach do wyboru. Zupy te przygotowywane są tylko z sezonowych warzyw. W asortymencie "Pomysł na każdy dzień" znalazła się linia produktów "A na obiad..", wśród których są:, pierogi w różnych smakach, w tym ruskie i z mięsem (4,29 zł/400 g/ 1 opak.) czy naleśniki (4,99 zł/ 300 g/ 1 opak.), pizza na klasycznym cieście (2,99 zł/ 270 g/ 1 opak.) w wersji z szynką i pieczarkami czy makarony w sosach – paprykowo-śmietanowym i szpinakowo-śmietanowym (5,99 zł/ 300 g/1 opak.).

 Portal dlahandlu.pl informował o nowej marce własnej Lidla w marcu br.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mośkowiak 2017-11-08 15:35:47

    ten design to jest porażka. jebane szęśliwe rodzinki i pseudonowoczesny wygląd

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.