Lidl z nową marką własną - gotowe śniadania i obiady (galeria)

Autor: www.dlahandlu.pl 28 kwietnia 2017 13:21

Lidl z nową marką własną - gotowe śniadania i obiady (galeria) fot. materiały prasowe

Z myślą o osobach zabieganych, które szukają pomysłu na zdrowe śniadanie czy gotowy lunch lub obiad Lidl przygotował nową linię produktów „Pomysł na każdy dzień”. To  koncept artykułów śniadaniowych i przekąsek ”to-go”, a także gotowych propozycji obiadowych, zamkniętych w designerskich opakowaniach.

Wyróżnikiem linii produktów „Pomysł na każdy dzień” jest design, który wpisuje się w rynkowe trendy.

- Każde opakowanie zaprojektowane zostało z dbałością o każdy szczegół – widnieją na nich młode osoby, które pokazują, że jedzenie to też zabawa. Dodatkowo produkty zostały zaopatrzone w piktogramy informujące konsumentów o tym, że nie zawierają one substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku czy sztucznych barwników. To kolejna marka własna Lidla - firma obecnie ma w portfolio ponad 100 własnych brandów - opisuje firma.

 - Marka „Pomysł na każdy dzień” obejmuje obecnie ponad 30 różnych artykułów i wciąż jest rozwijana, tak by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Wszystkie artykuły z tej linii zostały zamknięte w nowoczesnych opakowaniach, prezentujących młodych ludzi i rodziny. Pokazują oni, że jedzenie to także zabawa. Bo właśnie takie są produkty „Pomysł na każdy dzień” – nowoczesne, smart, a przede wszystkim smaczne – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

W asortymencie można znaleźć m.in.: orientalną sałatkę z kaszą bulgur (4,49 zł/220 g/1 opak.), koktajlowe krewetki w sosach (7,99 zł/135 g/150 g/1 opak.) oraz pasty hummus (3,99 zł/160 g/1 opak.) w kilku wariantach do wyboru.

Obok produktów śniadaniowych, w ramach konceptu „Pomysł na każdy dzień” znalazła się też linia artykułów na obiad bądź lunch. Wśród nich dostępne są m.in.: zupy warzywne (6,99 zł/490 g/opak.) w kilku wariantach do wyboru. Zupy te przygotowywane są tylko z sezonowych warzyw. W asortymencie "Pomysł na każdy dzień" znalazła się linia produktów "A na obiad..", wśród których są:, pierogi w różnych smakach, w tym ruskie i z mięsem (4,29 zł/400 g/ 1 opak.) czy naleśniki (4,99 zł/ 300 g/ 1 opak.), pizza na klasycznym cieście (2,99 zł/ 270 g/ 1 opak.) w wersji z szynką i pieczarkami czy makarony w sosach – paprykowo-śmietanowym i szpinakowo-śmietanowym (5,99 zł/ 300 g/1 opak.).

 Portal dlahandlu.pl informował o nowej marce własnej Lidla w marcu br.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mośkowiak 2017-11-08 15:35:47

    ten design to jest porażka. jebane szęśliwe rodzinki i pseudonowoczesny wygląd

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane