PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Lidl z nowym domem mediowym

Autor: marketing-news 1 kwietnia 2015 20:41

Przetarg na obsługę Lidla wygrał MediaCom Warszawa. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla sieci sklepów - informuje marketing-news.

W postępowaniu przetargowym brały udział firmy: MediaCom, Havas Media, Universal McCann i PHD. Przetarg obejmował dwie fazy: strategiczną i kosztową. Współpraca rozpocznie się w maju.

Według Kantar Media cennikowe wydatki reklamowe Lidla za ubiegły rok wyniosły około 500 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,60

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8147

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane