Lidl z wydatkami na reklamę rzędu 4,3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 22 lutego 2016 09:59

Lidl z wydatkami na reklamę rzędu 4,3 mln zł fot. kuchnialidla.pl

Według najnowszych danych firmy Nielsen (8-14 lutego 2016 r.) sieć Lidl
przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 381 490 zł w porównaniu do 5 560 590 zł tydzień wcześniej.

Sieć jako jedna z pierwszych przygotowała już promocję produktów wielkanocnych. Na swojej stronie promuje świąteczną gazetkę, która zacznie obowiązywać 29. lutego.

W zestawieniu Nielsena Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Według danych portalu Wirtualnemedia.pl w 2015 roku w czołówce marek najmocniej reklamowanych w tradycyjnych mediach znalazły się Lidl, Play, Media Expert, Orange i Kinder. Reklamy Lidla warte były 529,5 mln zł, czyli 17,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • bANAN 2016-03-03 19:40:49

    Reklama im się opłaciła, bo nawet na gowork jest sporo informacji odnośnie lidlu.

  • tutin 2016-02-27 00:26:32

    ja też i tego nie da się zapomnieć, bo w święta to filmy były przerywnikiem dla tej reklamy.

  • leso 2016-02-26 01:21:11

    ciekawe, bo najlepiej to pamiętam media expert i lisowską w święta :P

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.